Hvala na donacijama!!!!!!!!

petak, 10. lipnja 2011.

Smogovci






Popis epizoda:

Smogovci - 1x01 Dado i Nosonja.avi
Smogovci - 1x02 Fantom.avi
Smogovci - 1x03 Ljubavna priŸa Dade i Marine.avi
Smogovci - 1x04 Mali maturalac.avi
Smogovci - 1x05 Ku†a za ruçenje.avi
Smogovci - 1x06 Neki novi vrageci.avi
Smogovci - 1x07 Tata, straçno je dobiti brata.avi
Smogovci - 1x08 Patnje i stradanja Dunje i Mazala.avi
Smogovci - 1x09 Tko ho†e stare stripove.avi
Smogovci - 1x10 Dado i Marina meÐu vukovima.avi
Smogovci - 1x11 Ljeto meÐu duhovima.avi
Smogovci - 1x12 Pero na mukama.avi
Smogovci - 1x13 Otmica u naselku.avi
Smogovci - 1x14 Kvisko za Nosonju.avi
Smogovci - 1x15 OŸi male Lore.avi
Smogovci - 1x16 Maturanti i zafrkanti.avi
Smogovci - 1x17 Lopovi na Manduçevcu.avi
Smogovci - 1x18 Robot s maŸjim mozgom.avi
Smogovci - 1x19 Fantom opet jaçe.avi
Smogovci - 1x20 Bongo i Lora u prvi razred.avi
Smogovci - 1x21 Bongo tr§i naftu.avi
Smogovci - 1x22 Nosonjina koliba.avi
Smogovci - 1x23 Robinzonijada Dunje i Mazala.avi
Smogovci - 1x24 Tko to tamo ruçi.avi
Smogovci - 1x25 Cobrine ledene kugle.avi
Smogovci - 1x26 Nevidljivi s mirisom malina.avi
Smogovci - 1x27 Zatvorski dani crnog D§eka.avi
Smogovci - 1x28 Bongo vodi momŸad dinama.avi
Smogovci - 1x29 ¬udoviçte iz svemirskih dubina.avi
Smogovci - 1x30 Sve Flekove nakaze.avi
Smogovci - 1x31 VjenŸanje Dunje i Mazala.avi
Smogovci - 1x32 Vru†e zagrebaŸko ljeto.avi
Smogovci - 1x33 Uzbunaaa!.avi
Smogovci - 1x34 Dragovoljci.avi
Smogovci - 1x35 Amazonka.avi
Smogovci - 1x36 Vlasta na potezu.avi
Smogovci - 1x37 Most na rijeci kaj.avi
Smogovci - 1x38 Povratak.avi


Fs 1 link:
http://www.fileserve.com/file/krUc7VC/Smogovci 1-3.rar
http://www.fileserve.com/file/j83HEYQ/Smogovci 4-6.rar
http://www.fileserve.com/file/J5jJ7jF/Smogovci 7-9.rar
http://www.fileserve.com/file/TGNVnBg/Smogovci 10-12.rar
http://www.fileserve.com/file/Kb5bjea/Smogovci 13-15.rar
http://www.fileserve.com/file/E6txP4x/Smogovci 16-18.rar
http://www.fileserve.com/file/53sVWRk/Smogovci19-21.rar
http://www.fileserve.com/file/RDd98yE/Smogovci 22-24.rar

http://www.fileserve.com/file/3vvZwZb/Smogovci 25-27.rar
http://www.fileserve.com/file/X4M6tUc/Smogovci 28-30.rar
http://www.fileserve.com/file/xwaD2vX/Smogovci 31-33.rar
http://www.fileserve.com/file/dHRdYHv/Smogovci34-36.rar
http://www.fileserve.com/file/cEetgRU/Smogovci 37-38.rar

Broj komentara: 87:

  1. Serial moje mladosti,obavezno pogledati!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Neko je to trazio pa eto ja postavio!!

    OdgovoriIzbriši
  3. oce bit rio,rango,hop i kung fu panda 2?

    OdgovoriIzbriši
  4. odgovori mi -.- oce bit rio? i kad ce bit?

    OdgovoriIzbriši
  5. Koji ,evo nema vise Rio u kinu oce bit danas ili sutra na ovoj stranici?

    OdgovoriIzbriši
  6. Rio Rango Hop I Kung Fu Panda 2 ce doc na ovu stranicu sutra jel tako gogi?

    OdgovoriIzbriši
  7. je budi siguran ja znam :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Gogi jeli to istina oce li doc rio Danas? -.-

    OdgovoriIzbriši
  9. GOGI ODGOVRI MOLIM TE OCE BIT RIO I KAD CE BIT BROJ ZA KOLIKO DANA TJ NIJ EU KINA ZATO!!MOLIM TE RECI MI! :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Gogi majstore...
    Svaka ti čast kad možeš da istrpiš ove komentare... Ja ludim svaki put kad krenem da ih čitam...
    Nedaj bože da znam ovu balavurdiju, neko bi bio "bijen" vjeruj mi... :)))
    Pozdrav majstore...

    OdgovoriIzbriši
  11. Da i ja bi ponekad volil reda delat po blogu al kaj ces,djeca ko djeca

    OdgovoriIzbriši
  12. Gogi iman jedan zahtjev,mozes stavit 'Rio',I kad ces ga stavit?

    OdgovoriIzbriši
  13. Ne Mona,ovo nije pokusaj nikakvog kopiranja!!
    Kako objasnjavas poruku na po tvojem pravom mojem blogu koja se nalazi u tekstu
    "Skinite jos ne objavljene Crtane
    filmove
    Klikni Me!!!!!"
    Ovo je novi i pravi blog od "Gogija"!!!

    OdgovoriIzbriši
  14. Ovaj serial Smogovci je postavljen zato sto ga je neko trazio a ne zato sto sam ga ja odlucio postavit!!

    OdgovoriIzbriši
  15. Hvala za Smogovce...baš mi došo gušt da ih odgledam..... =)

    OdgovoriIzbriši
  16. Gogi bori se za svoju stranicu nece bit pobrisana!! Samo postavi Rio molim te..

    OdgovoriIzbriši
  17. Imasš Rio pod hitno mi treba postavi šta brže možeš pliz!

    OdgovoriIzbriši
  18. Pitaj onda nesto tamo pravog gogija pa da vidim sta ce ti odgovoriti ili bi bilo pravo pitanje kad ce ti odgovoriti!!

    OdgovoriIzbriši
  19. Gogi oces postavit Rio? i kad ces ga postavit? molim te odgovori mi.. :)

    OdgovoriIzbriši
  20. Gogi mozes stavit Dama i skitnica 2 - švrčina pustolovina original naslov lady and the tramp 2 - tramp's adevnture,Hvala..

    OdgovoriIzbriši
  21. ej ti Anoimno nije original naslov lady and the tramp 2 - tramp's adventure,nego je Lady and The Tramp 2 - Scamp's Adventure i gogi ja bi to htio isto sinkrnizirano..oces postavit?

    OdgovoriIzbriši
  22. Nazalost ljudi nema dvojke sinkronizirane na Hrvatski samo na Srpski!!

    OdgovoriIzbriši
  23. Nema veze,moze Rio onda kad nema toga?

    OdgovoriIzbriši
  24. moze Gnomeo & Juliet i Rio?

    OdgovoriIzbriši
  25. Mozes postavit Spirit: Stallion Of The Cimarron sinkronizirano kad nema lady and the tramp 2?

    OdgovoriIzbriši
  26. Ajme,da crtic se zove spirit ja zaboravila,nema veze hvata me amnezija za tim crticem ako bi ga mogo postavit na hrvatski? Moj Brat ga je imao,al izgubio ga je,pliz gogi mozes postavit Spirit: Stallion Of The Cimarron SInhronizovano na Hrvatski?

    OdgovoriIzbriši
  27. Jao kak ja zelim da postavis taj crtic Spirit: Stallion Of The Cimarron..hoces postavit?

    OdgovoriIzbriši
  28. Ma Spirit je naj..os ga postavit? e i jos jedan crtic Rango! Molim te postavi ta dva crtica Spirit i Rango i kralj si,car! :) :)

    OdgovoriIzbriši
  29. daj oces postavit spirita?

    OdgovoriIzbriši
  30. nema Spirita ok,a Rio jel ima?

    OdgovoriIzbriši
  31. a Rango i Rio Jel imas?

    OdgovoriIzbriši
  32. A zbilja djeco prestanite mucit jadnog covjeka,pogledajte ove sve crtice pa skidajte njih dok ne doce sto trazite,sve djeca,oni ti ne rauzimja rijec 'Nema',a meni treba samo Rio i necu gnjavit kao oni..kad god bude moguce postavit ces tako je,a vi sva djeca odite malo prošetat bolje vam je nego gnjavit..ili skidat neki crtic,ja cu samo cekat koliko budem morala,Gogi ako ti smeta ovaj komentar ti ga mos pobrisat..al nije potrebno jel tak? i jel tak das postavit Rio? (Hvala u svakom slučaju budem ti javila ako nađem sinkroniziranog Rio!)

    OdgovoriIzbriši
  33. a ako ga ne budem nasla u svakom slucaju cekam da ga ti postavis Hvala!

    OdgovoriIzbriši
  34. dali imaš program koji spaja titlove sa avi i sl
    hvala gogi slavonija

    OdgovoriIzbriši
  35. Neznam tocno sta mislis!Oces da se uprziu u avi ili da ih sinkroniziras sa filmom!?

    OdgovoriIzbriši
  36. Kaj,al mozes sinkornizirat Rio na Hrvatski..?! Iako nije na Dvd-u?

    OdgovoriIzbriši
  37. htio bi da se uprži titl u avi a ne svaki fajl
    zasebe
    hvala slavonija

    OdgovoriIzbriši
  38. Evo ti link sa programom i dvije slike sa uputama:
    http://www.fileserve.com/file/YdtEHb9

    Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  39. hvala gogi
    slavonija

    OdgovoriIzbriši
  40. kako se zove program
    ova stranica nepostoji više
    slavonija

    OdgovoriIzbriši
  41. Tnx za Smogovce! To je bila serija mog djetinjstva... Sad ću je pustiti svojim klincima, a ja ću je gledati opet nakon 30-tak godina:-))

    OdgovoriIzbriši
  42. To sam i ja reko pa me optuzili da ja nisam pravi gogi nego da sam ukro profil!!

    Uzivaj u smogovcima

    OdgovoriIzbriši
  43. Gogi, hvala ti na tvom trudu i vremenu sa ovim blogom i crtićima. A pošto sam i sam smogovac i odrastao sam sa tom serijom pogodio si me u sridu.
    Pokušavam ih skinuti za klince ali mi izbacuje stalno "out of date", ali budem probal sutra, nije važno...važno je da si ti nama živ, zdrav i da se odazivaš na ime Gogi :-)). Svako dobro stari.
    Ivica_ZG

    OdgovoriIzbriši
  44. Linkovi rade,kak velis probaj sutra ili restartaj modem.
    Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  45. Gogi, skinuo sam od 1-3 epizode smogovaca kao rar, ali ne mogu pokrenuti, jer mi se otvori Windows Mwdia centar i traži CD ili DVD.
    Kad skinem kao avi ide bez problema.
    Hvala na pomoći

    OdgovoriIzbriši
  46. Jesi li ih raspakirao prije pokretanja!?

    OdgovoriIzbriši
  47. Gogi, hvala ti još jednom za Smogovce. Uživam sa klincima komentirati ono vrijeme. Oni nemreju shvatiti da smo svi nosili kute u školi i da smo drhtali pred čistačicom zbog papuča. Nego jel ikako moguće doči do Auta 2?
    Pozdrav stari moj
    Ivica_Zg

    OdgovoriIzbriši
  48. Na koji način se raspakira?

    OdgovoriIzbriši
  49. Evo slika pa vidi:
    http://i40.tinypic.com/20fw3mb.jpg

    OdgovoriIzbriši
  50. kad ce bit rio oce brzo,mos rec za koliko dana molim te?

    OdgovoriIzbriši
  51. Gogi hvala za smogovce,to smo mi mame i tate odrasli na njima.neponovljivi su.sad ih mogu pokazati svojoj princezi.pun pogodak.a ostatku ekipe probaj objasnit da možeš postavit samo one crtiće koji već imaju napravljenu sinkronizaciju, a svi ovi rio,rango,auti 2 i ini lijepo postoje u torrentima pa nek skidaju,na engleskom,kod nas još nisu izašli sinkronizirani,osim u kinu

    OdgovoriIzbriši
  52. da sam ja gogi ne bi vam ni stavila ria jer ste dosadni.

    OdgovoriIzbriši
  53. Smogovci :)))) fenoenalnooo, hvala puno :D

    OdgovoriIzbriši
  54. aaaaaaa!!!!! HVALA na ovome!!! najnajnaj!!! odavno ih ne vidjeh!!!

    OdgovoriIzbriši
  55. hvala! Velika pusa i od mojih klinaca, njima su isto super! Najbolji si Gogi

    OdgovoriIzbriši
  56. svaka cast na blogu zanima me oce biti gnomeo i julia i kad??pls nadam se odgovoru!! pozz iz slavonije!

    OdgovoriIzbriši
  57. Gnomeo i Julia je vec duze vrijeme na blogu.Pogledaj u "Popis sinkroniziranih Crtića"
    Pozdrav!!

    OdgovoriIzbriši
  58. Gogi. sve cestitke za Smogovce, seriju i moje mladosti, sve pohvale, i to iz Srbije!

    OdgovoriIzbriši
  59. Jesam li ja jedina kojoj je do nedavno sve radilo, a sada u JDownloaderu piše O MB kad god pokušam nešto skinuti?

    Unaprijed hvala

    OdgovoriIzbriši
  60. Nisi jedina,mislim da se sve srusilo!!

    OdgovoriIzbriši
  61. jel valjaju ovi linkovi za smogovce, meni nece da skida, kaze da je neki error

    OdgovoriIzbriši
  62. ej gogi
    molim te da postavis linkove za bratz
    ajd majketi sestra me crva hoce da gleda a nemogu nac
    ajd molim te
    puno poz
    i svaka cast na radu samo tako nastavi

    OdgovoriIzbriši
  63. meni isto nece skidat smogovce, sta se dogada? Pise: "you can download only what YOU uploaded!"

    OdgovoriIzbriši
  64. Pozdrav Gogi !
    Prije svega puno hvala u ime klinaca i u moje ime na svemu ovome što radiš. Vezano uz Smogovce,neznam dali radim nešto krivo ali kad paste-am link za Smogovce u browser, otvori mi Free Online Storage i napiše 'FileServe can only be used to download and retrieve files that you have uploaded personally.'.
    Imaš ideju u čemu je problem jer ne vidim način na koji mogu download-at?
    Pozdrav !

    Toni

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nista trenutno od smogovca dok ih ne postavim na drugi host

      Izbriši
    2. Hvala , čekam novi link .
      Pozdrav!

      Izbriši
  65. Pozdrav
    skinula sam dio smogovaca i sad mi fali 9 epizoda.
    Ima li sanse da budu novi linkovi??
    Hvala
    Vesna

    OdgovoriIzbriši
  66. HVALA ZA SMOGOVCE
    NAS Z ASFALTA JAKO VESELI TA SERIJA.
    ZBILJAM TI PUNOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO FALA

    OdgovoriIzbriši
  67. SKINUO SAM IH PRIJE CCA GODINU I JOŠ UŽIVAM U NJIMA
    FALA TI

    OdgovoriIzbriši
  68. Pokusavam skinuti Smogovce ali pise da su 100% offline?

    OdgovoriIzbriši
  69. Smogovci - files not found :(

    OdgovoriIzbriši
  70. Očeš staviti Ben 10 i Yu Gi Oh?

    OdgovoriIzbriši
  71. molim te link koji nije offline

    OdgovoriIzbriši
  72. molim nove linkove za smogovce, hvala

    OdgovoriIzbriši