Hvala na donacijama!!!!!!!!

subota, 4. veljače 2012.

Legenda o medvjedu


http://rapidshare.com/files/408965689/Legenda_o_medvjedu-gogi.avi.html

Broj komentara: 18:

  1. Odgovori
    1. Ja sam probala skinuti i skinuo mi je prvih 20 min.nekih 198 MB, a ne 785 i zanima me kako skinuti nastavak crtača?
      Hvala unaprijed

      Izbriši
  2. blog je supeer dobar

    OdgovoriIzbriši
  3. danima ne mogu da skinem ovaj rapid downloader, pomooooc molim :(

    OdgovoriIzbriši
  4. kada ce da proradi i hoce li uopste jdownloader, vec dugo ne mogu nista da skinem malenom :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni Jdownloader radi bez problema,probaj ga izbrisati pa ponovo instalirati.Skida sporo,ali radi.

      Izbriši
    2. da skida presporo i kada mi pukne veza ispocetka sve opet :((( a vidim ima i novih :((

      Izbriši
    3. Od nedavno moraš imati plačen premium da možeš skidati punom brzinom sa rapidshare-a, inače skida najviše 30 kb/sec.

      Izbriši
  5. imate li Legendu o medvjedu 2???

    OdgovoriIzbriši
  6. imate li Legendu o medvjedu 2???

    OdgovoriIzbriši
  7. imate li legenda o medvjedu 2,i ledeno doba 1

    OdgovoriIzbriši

  8. Download not available
    File owner's public traffic exhausted.

    OdgovoriIzbriši
  9. Gogi, molim te novi link, ovaj ne radi, hvala

    OdgovoriIzbriši
  10. Bog Gogi! Molila bih te link za Legendu o medvjedu 2 ako imaš. Unaprijed veliko hvala od mene i moji 4-vero klinaca!

    OdgovoriIzbriši
  11. Download permission denied by uploader.

    Zasto nam vise ne zelis djeliti crtice, trebas ih samo staviti da su 'Public' na RS'u

    OdgovoriIzbriši
  12. Link ne radi: The download for this file has not been enabled. Only the user who uploaded it, can enable the download option.

    OdgovoriIzbriši